KDPN

Regulamin Klubu Dyrektora Placówki Niepublicznej

§1 Informacje ogólne

  1. Organizatorem KDPN, czyli Klubu Dyrektora Placówki Niepublicznej, zwanego dalej “Klubem”, jest Gabriela Fejkiel, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą “Edu Fejkiel Gabriela Fejkiel” z siedzibą w Wieliczce (adres: ul. Brzozowa 23A/2, 32-020 Wieliczka), wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej Ministerstwa Rozwoju i Technologii, pod numerem REGON: 368186318, NIP: 6792800847, zwana dalej “Organizatorem”.
  2. Regulamin Klubu Dyrektora Placówki Niepublicznej (dalej jako “Regulamin”) określa
    szczegółowo:
    • sprawy organizacyjne,
    • zasady przyjęcia do Klubu i rezygnacji z członkostwa,
    • zasady uczestnictwa w spotkaniach Klubu.

§2 Definicje

Użyte w Regulaminie definicje oznaczają:

  1. Klub – Klub Dyrektora Placówki Niepublicznej, zwany dalej “Klubem”,
  2. Członek Klubu – osoba, która została przyjęta w poczet Klubu na zasadach określonych w §4 Regulaminu,
  3. Organizator – podmiot, który zajmuje się organizacją spotkań Klubu, zapraszaniem Gości Specjalnych na spotkania Klubu oraz opieką nad merytorycznym przebiegiem spotkań,
  4. Administrator – administrator danych osobowych.

§3 Sprawy organizacyjne

Oficjalnym kanałem komunikacji we wszelkich sprawach dotyczących Klubu jest grupa na Facebooku, do której mogą należeć wszyscy Członkowie Klubu (www.facebook.com/groups/572243294052801), zwana dalej “Grupa na Facebooku”.

§4 Zasady przyjęcia do Klubu i rezygnacji z członkostwa

  1. Przynależność do Klubu jest dobrowolna.
  2. Członkiem Klubu staje się osoba, która wzięła udział w dwóch spotkaniach Klubu.
  3. Członek Klubu, który ma dwie nieobecności pod rząd, zmuszony jest uiścić opłatę w wysokości 50,00 zł brutto za każde kolejne spotkanie w bieżącym roku szkolnym.
  4. Opłata zostanie uiszczona na numer rachunku bankowego wskazany przez Organizatora.
  5. Członkiem Klubu może być dyrektor, właściciel, osoba zarządzająca w placówce niepublicznej, tj. przedszkolu, żłobku, klubu malucha.
  6. Członkiem Klubu może być osoba, która sprawuje inną funkcję w placówce niepublicznej, za zgodą Organizatora.

§5 Zasady uczestnictwa w spotkaniach Klubu

  1. Spotkania Klubu są bezpłatne dla wszystkich Członków Klubu.
  2. Każde pierwsze spotkanie Klubu, dla nowych osób chcących zostać Członkiem Klubu, jest bezpłatne. Drugie spotkanie, w którym uczestniczą nowe osoby chcące zostać Członkiem, jest spotkaniem decydującym o ich członkostwie w Klubie.
  3. Na każde spotkanie Klubu obowiązują zapisy poprzez formularz zgłoszeniowy udostępniony przez Organizatora poprzez Grupę na Facebooku i/lub drogą mailową, zwany dalej “Formularzem Zgłoszeniowym”.
  4. Spotkania odbywają się raz w miesiącu, najczęściej w czwartki.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości spotkań, o czym poinformuje Członków Klubu.
  6. Harmonogram spotkań w bieżącym roku szkolnym jest dostępny na Grupie na Facebooku.
  7. O dokładnym terminie i miejscu spotkań Organizator każdorazowo poinformuje na Grupie na Facebooku i/lub mailowo.

§6 Zgoda na wykorzystanie wizerunku

  1. Członek upoważnia Organizatora do do zarejestrowania a następnie wykorzystywania, bez jakichkolwiek opłat, swojego wizerunku, w celu promowania Klubu oraz Organizatora na całym świecie, bez ograniczeń czasowych, a w szczególności dla celów działań komunikacyjnych (w tym komunikacji wewnętrznej, ilustracji artykułów prasowych, relacji z prasą, działań z zakresu „public relations” oraz publikacji).
  2. Upoważnienie obejmuje uprawnienie Organizatora do wykorzystania wizerunku poprzez wszelkie rozpowszechnianie i promocję Klubu, w tym:
    • wszelkie publikowanie na profilu Organizatora w mediach społecznościowych w celach działań promocyjnych (Facebook, Instagram, YouTube), stronie internetowej Organizatora oraz we wszelkich miejscach w sieci, w których publikacja przyczyni się do promocji Klubu,
    • wszelkie publiczne promowanie Klubu.
  3. Niniejsze upoważnienie udzielane jest na rzecz Organizatora oraz każdej osoby fizycznej lub prawnej wyznaczonej przez Organizatora i obejmuje upoważnienie do wykonywania reprodukcji, z wykorzystaniem wszelkich metod i dla wszystkich mediów, a także przedstawiania, z wykorzystaniem wszelkich metod (w tym za pośrednictwem sieci Internet i Intranet) powyższego wystąpienia w całości lub w części.

§7 Dane osobowe

  1. Osoba wypełniająca Formularz Zgłoszeniowy oraz Członek Klubu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa placówki) przez Organizatora zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) oraz innymi aktualnie obowiązującymi, tj. przez cały okres przetwarzania określonych danych, przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
  2. Administratorem przetwarzanych danych jest Gabriela Fejkiel, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą “Edu Fejkiel Gabriela Fejkiel” z siedzibą w Wieliczce (adres: ul. Brzozowa 23A/23A/2, 32 020 Wieliczka), wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej Ministerstwa Rozwoju i Technologii, pod numerem REGON: 368186318, NIP: 6792800847. Administratorem przetwarzanych danych jest także LiveKid Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu(adres: ul. Energetyczna 6 lok. 7, 53-330 Wrocław), zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu pod numerem KRS: 0000703738, NIP: 6772427670, REGON: 368762414.
  3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przesłania Formularza Zgłoszeniowego.
  4. Dane osobowe przekazane Organizatorowi przez osobę wypełniającą Formularz Zgłoszeniowy przetwarzane są w celu przesyłania informacji o Klubie.
  5. Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych.
  6. Dane Osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób do tego nieupoważnionych.
  7. Administrator nie udostępnia przekazanych mu danych podmiotom trzecim. Zapewnia podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych.
  8. Członek Klubu ma prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych, zmieniać je, usuwać lub ograniczać ich przetwarzanie. Ma prawo do przenoszenia danych, sprzeciwu wobec ich przetwarzaniu, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  9. W zakresie przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: [email protected] w tytule wpisując “ochrona danych osobowych” lub “RODO”.

§8 Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkań Klubu. Wówczas Organizator zobowiązuje się poinformować Członków Klubu o tym fakcie poprzez Grupę na Facebooku i/lub drogą mailową i/lub telefoniczną.
  2. Wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  4. Ostateczna interpretacja niniejszego Regulaminu należy do Organizatora.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.